Začalo to mořským koníkem. Právě ten byl vyobrazený na první, jugoslávské známce, kterou si jako desetiletý kluk David Kopřiva nalepil do svého alba. A to, co začalo úsměvnými známkami, se stalo profesionální disciplínou, která ho zavedla do hlubin zeměpisu a politicko-kulturních dějin. A stal se z toho i zajímavý byznys: do poštovních známek už Kopřiva investoval miliony korun a jiným milionářům radí, jak vybudovat prvotřídní a zhodnocující se portfolia.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se