I dnes máme zkrátka obavy a cítíme nedůvěru. A jediné, čím nás zatím stát povzbudil, byl jeden zkušební spot, který skoro nikdo neviděl a jeden letáček, který byl tak srozumitelný, že se stal vtipem. Bylo to dokonce tak nepovedené, že se tomu vysmál i premiér, což se tedy také moc nepovedlo, protože je to právě jeho úřad vlády, který má na starosti "kreativní část kampaně".
Zase to vypadá na velkou ostudu, takže tu státu znovu nabídli pomoc dobrovolníci z řad soukromých marketérů. Pořádají další hackathon a my se můžeme jen modlit, že pro stát nějakou tu kampaň na očkování vymyslí a úředníci je s tím nevyhodí, jako to udělali u hackathonu na elektronické dálniční známky. Protože si vzpomeňme, jak dopadla jakákoliv kampaň, kterou si někdy dělal stát sám.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Sedmička HN
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru