I dnes máme zkrátka obavy a cítíme nedůvěru. A jediné, čím nás zatím stát povzbudil, byl jeden zkušební spot, který skoro nikdo neviděl a jeden letáček, který byl tak srozumitelný, že se stal vtipem. Bylo to dokonce tak nepovedené, že se tomu vysmál i premiér, což se tedy také moc nepovedlo, protože je to právě jeho úřad vlády, který má na starosti "kreativní část kampaně".
Subaru Forester: Hybridní samorost a rodinný ideál
Zase to vypadá na velkou ostudu, takže tu státu znovu nabídli pomoc dobrovolníci z řad soukromých marketérů. Pořádají další hackathon a my se můžeme jen modlit, že pro stát nějakou tu kampaň na očkování vymyslí a úředníci je s tím nevyhodí, jako to udělali u hackathonu na elektronické dálniční známky. Protože si vzpomeňme, jak dopadla jakákoliv kampaň, kterou si někdy dělal stát sám.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi