I dnes máme zkrátka obavy a cítíme nedůvěru. A jediné, čím nás zatím stát povzbudil, byl jeden zkušební spot, který skoro nikdo neviděl a jeden letáček, který byl tak srozumitelný, že se stal vtipem. Bylo to dokonce tak nepovedené, že se tomu vysmál i premiér, což se tedy také moc nepovedlo, protože je to právě jeho úřad vlády, který má na starosti "kreativní část kampaně".

Zase to vypadá na velkou ostudu, takže tu státu znovu nabídli pomoc dobrovolníci z řad soukromých marketérů. Pořádají další hackathon a my se můžeme jen modlit, že pro stát nějakou tu kampaň na očkování vymyslí a úředníci je s tím nevyhodí, jako to udělali u hackathonu na elektronické dálniční známky. Protože si vzpomeňme, jak dopadla jakákoliv kampaň, kterou si někdy dělal stát sám.

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se