Někteří lidé v kapse v pravidelných intervalech loví telefon, aby zkontrolovali novinky na Facebooku nebo na Twitteru. Karolína Topolová po něm sahá také, ale kvůli něčemu jinému − sleduje v něm, kolik ojetin se právě v jejích "áčkách" prodalo. "Mám na to speciální aplikaci, ve které se mi každou hodinu prodeje aktualizují. Na čísla se dívám i v noci, když se probudím. Je to pro mě taková droga," popisuje generální ředitelka a předsedkyně představenstva Aures Holdings, pod kterou značka AAA Auto spadá.

Druhé číslo Speciálu Hospodářských novin je tu. Věnuje se ženám, které mění svět a najdete v něm mimo jiné:
  • Rozhovor s Martinou Navrátilovou o tenisu, politice, rovných právech žen a homosexuálů...
  • Portréty nastupující generace světových lídryň z pera výrazných Češek.
  • Interview s elitní vědkyní Jennifer Doudnaovou, která objevila unikátní metodu na úpravy DNA.
  • Žebříček TOP ženy Česka včetně rozhovorů s vybranými finalistkami.
  • Příběhy nejúspěšnějších světových start-upů založených a vedených ženami.
  • S elitní investorkou Reshmou Sohoniovou o evropské technologické scéně, stěhování z Indie do USA a o tom, proč dává peníze českým start-upům.
  • 124 stran inspirativního čtení jen za 99 Kč.

Když prodeje nečekaně klesnou, svolává poradu a rozdává úkoly. Její manažeři musí přijít s plánem, jak obchody zase rychle rozhýbat. Nicméně poslední roky se největšímu tuzemskému prodejci ojetin extrémně daří. Denně skupina prodá okolo 260 automobilů, za celý rok 2018 zaměstnanci předali klíčky od více než 83 tisíc vozů, nejvíce v historii firmy. "V roce 2019 jsme rekord překonali. Prodali jsme přes 86 tisíc aut," říká Topolová.

Šéfkou se stala v září 2012. AAA Auto se od té doby řídí krédem, že na každý problém existuje řešení. "A když ho nevidím sama, poradím se s ostatními. V tomto mě velice inspiroval zakladatel firmy Tony Denny. My Češi jsme velice přemýšliví a racionální a všude hned vidíme úskalí. On říkával, že musíme ale také hledat řešení."

Na zakladatele firmy Anthonyho Jamese Dennyho Topolová často vzpomíná. Před dvaadvaceti lety jí ještě jako studentce nabídl, aby pro AAA Auto od základu vybudovala call centrum. "Já v té době áčka ani neznala. On mi o své firmě vyprávěl. Byl to velký vizionář a dokázal lidi strhnout. Úplně mě odzbrojil," vzpomíná Topolová, která tehdy psala o call centrech bakalářskou práci a brigádně v jednom pracovala pro síť hotelů Hilton.

Pokračování textu ze speciálu Hospodářských novin je k dispozici pouze pro předplatitele HN.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.